fbpx
Få et tilbud
Luk tilbudsformular
1/3

Hva' kan vi hjælpe med?

Vælg en eller flere kategorier

Et stærkt logo-design

Med et sigende og godt visuelt logo-design og en designmanual til at skabe den røde tråd, sikrer vi jer en stærk visuel identitet, der gør et nemt at genkende jeres firma både online, på tryk og når kunderne møder jer ude i den virkelige verden.

Logo: En stærk visuel identitet er en nødvendighed – både i en digital, online verden hvor opmærksomheden er flygtig og i den virkelige verden, hvor farver, skrifttyper og grafiske elementer sikrer genkendeligheden, uanset om kunder og kundeemner møder jer på tryk, på vejen eller besøger jeres virksomhed.

Det rigtige logo-design betyder alt

Hovedparten af verdens mest kendte brands, kendes på især deres logo-design. Ja, faktisk skal der ikke mere end et lille brudstykke til, før de fleste genkender firmaet bag. Således var logospil i en periode en af de mest udbredt spil på mobilen, netop fordi verdens mest kendte brands har så indarbejdede og velkendte logoer.

Så med et stærkt og let genkendeligt logo-design, er jeres firma allerede godt på vej til at øge kendskabsgraden i offentligheden. Samtidig kan logoet give nye potentielle kunder de første indikationer af jeres værdier, holdninger og hvad I beskæftiger jer med.

Så et logo er ikke bare et par tilfældige streger på et stykke papir. Der skal omtanke og kreativitet til at skabe det helt rigtige logo.

Fasthold jeres visuelle identitet med en designmanual

Udover logoet er jeres farve-, skrifttype- og valg af øvrige grafiske elementer med til at give jer en visuel identitet, der gør det nemt for kunderne at huske, hvem I er.

Her tages der tit afsæt i logoet og de farver, skrifttyper og øvrige elementer, der indgår i dette. Disse indarbejdes så i alt lige fra jeres hjemmeside over skilte, brevpapir og visitkort til eventuelle kataloger eller andre trykte materialer, som i anvender i jeres markedsføring. Resultatet er en designmanual, der giver retningslinjerne for hele jeres visuelle kommunikation.

Lad os skabe et logo og en designmanual, der duer både online og på tryk

Jeres visuelle identitet skal holde vand og virke både online og på tryk. Her giver det en ekstra fordel, at vælge en samarbejdspartner der har stærke kompetencer både med webdesign og traditionelt grafisk design på tryk.

Vi mestrer begge dele hos os. Så kontakt os allerede i dag og lad og tage en snak om, hvordan vi får skabt en stærk visuel identitet både digitalt og analogt.

Hej, jeg er Ken – Kreativ direktør i Wunderly, skal vi tage en snak?

Fang mig på 71 990 890 eller skriv til ken@wunderly.dk