Øg omsætningen med målrettet Facebook-annoncering

Facebook-annoncering er en af de mest effektive online markedsføringsformer både inden for B2B- og især B2C-markedsføring. Det skyldes, at det er muligt at målrette annonceringen meget præcist, samt målrettet vise annoncer for de Facebook-brugere, der har besøgt jeres hjemmeside eller webshop for nylig. Hos Wunderly kan vi sætte det hele op og udarbejde de mest effektive Facebook-annoncer.

Facebook giver dig mulighed for at målrette din annoncering meget præcist. For Facebook ved meget mere om folk, end f.eks. Google gør. Derfor kan du målrette din annoncering meget mere præcist, end du kan ved at annoncere på søgeord i søgeresultaterne med Google AdWords.

Det betyder dels, at du får langt flere relevante henvendelser på din annoncering og dels, at du får et langt større udbytte af dine annoncekroner end andre tilsvarende online annonceformer.

Brug Facebook til både B2B og B2C

Selv om de fleste ser Facebook som en primært privat aktivitet, virker Facebook lige godt til B2B som til B2C-annoncering. Vi har jo det samme hoved på og i dag er det lige så almindelig at bruge Facebook til at finde løsningen på sine arbejdsmæssige udfordringer, som det er til de private.

Derfor kan du med fordel oprette målrettede B2C-annoncer, som går efter bestemte stillingsbetegnelser, ligesom du til enhver tid får flere sign ups på f.eks. jeres nyhedsbreve eller andre former for annoncer, hvor brugerne skal give jer kontakt- eller andre oplysninger.

Ved hjælp af de såkaldte Facebook Lead Ads slipper du for, at folk først skal ind på jeres hjemmeside og udfylde en formular. Med Lead Ads skal de bare klikke på en knap i annoncen. Så får I adgang til alle relevante kontaktoplysninger via den pågældende brugers Facebook-profil.

Få kunderne til at vende tilbage med retargeting annoncer

På samme måde kan I fastholde opmærksomheden ved at vise målrettede retargeting annoncer til de Facebook-brugere, som besøger jeres hjemmeside. Sætter du dine retargeting annoncer rigtigt op, kan du tilmed bruge dem til at flytte kundeemnerne gennem flere trin i jeres salgstragt. Det gør retargeting stort set lige så effektivt som email-marketing.

Lad Wunderly hjælpe jer med jeres Facebook-annoncering

Lader du Wunderly stå for både det kreative og det tekniske omkring jeres Facebook-annoncering, er I sikret det bedste udbytte af jeres annoncekroner på Facebook.

Sammen med jer lægger vi en plan for jeres annoncering og udvikler relevant indhold og de grafiske elementer, der skal indgå i annonceringen. Derefter sætter vi det hele op på jeres Facebook Business-konto og så er det ellers bare at tage jer af de mange nye kunder og interesserede, som I får fat i på denne måde.

Kontakter du os allerede i dag, kan vi være i gang med jeres første Facebook-annoncekampagner indenfor ganske få dage!

Hej! Mit navn er Ken – jeg er kreativ direktør her hos Wunderly

Er du interesseret i Facebook annoncering? Så lad os tage en helt uforpligtende snak!

Fang mig på 71 990 890 eller skriv til ken@wunderly.dk